Despre Rosia Montana nu scrie nimic. Probabil le ia celor de la
compania miniera timp, sa mosmondeasca voturile? :D

S-a validat? Nu s-a validat? Asta se putea sti deja de azi-noapte...

Vasile

<http://www.hotnews.ro/stiri-esential-13785123-referendumurile-pentru-extractia-gazelor-sist-nu-validat.htm>

 Primarul municipiului Mangalia, Cristian Radu, a anuntat luni
dimineata ca Referendumul pentru consultarea populatiei in privinta
exploatarii gazelor de sist, prin fracturarea hidraulica a scoartei
terestre, nu s-a validat, transmite Agerpres.

"Nu am indeplinit procentul de participare de 50,1 % din totalul
populatiei cu drept de vot si astfel ca rezultatele referendumului nu
pot fi omologate, referendumul in sine nu poate fi validat, din
pacate. Ne mai trebuiau vreo 2000 de voturi pentru a trece pragul.
Asta este, nu inteleg de ce concetatenii mei nu sunt preocupati de
viitorul lor, al copiilor,eu ca primar am avut obligatia sa le ofer
sansa sa-si spuna parere. Daca nu i-a preocupat acest lucru, asta
este. Nu stiu daca se justifica repetarea referendumului. Doar nu o
s-o facem la infinit", a precizat primarul Mangaliei.

Referendumul nu a fost validat nici la Costinesti, unde prezenta la
urne a fost de doar 49,7%, o situatie similara inregistrandu-se si la
Limanu, unde doar 39,19 % din populatia celor trei localitati aferente
comunei (Vama Veche, 2 Mai si Limanu) s-au decis sa-si afirme optiunea
in legatura cu instalarea platformelor pentru exploatarea gazelor de
sist, in aceasta zona turistica.