Estou a traducir unha ferramenta que ven ser un aplicativo web para a
administración de ONL (tendenci). Unha das funcionalidades que ten e a
dispoñibilidade de páxinas de usuario, no que poden publicar artigos, etc.

Nel hai cousas como:

Enter a valid 'slug' consisting of letters, numbers, underscores or hyphens.

Enter a valid 'slug' consisting of letters, numbers, underscores (_),
front-slashes (/) or hyphens.

Duplicate value for slug.

You may reference any named regex pattern in From URL with (name). e.g. (?P<
slug>[\w\-\/]+) can be mapped to (slug).

Polo que vexo é un termo empregado en Wordpress, non teño referencia de que
sexa empregado noutro CMS.

A cousa é, alguén ten algunha suxestión para o termo «slug»?

https://seo-hacker.com/url-seo-tutorial/

https://www.nosegraze.com/slug-wordpress-tips-url/

https://lawebdetuvida.com/que-es-el-slug/

Grazas
--
Membro do «Grupo de Amigos GNU/Linux de Pontevedra (GALPon)»
http://galpon.org

- Cancelar a subscrición no URL :