Si, podedes contar con nós para revisar ou completar pero coa tamén
coa vosa parte :-)

Sobre ferramentas eu coñezo algunhas parciais

Algo como isto

https://preguntoiro.cixug.es/

Ou o complemento de Wordpress: Democracy Poll

Hai tempo, bastante, eu traballara con este
https://sourceforge.net/projects/phpmyproject/

Ía moi ben pero tamén é laborioso alimentalo con datos.

Tamén é moi interesante Redmine pero para traballo interno
http://www.redmine.org/

O 17:49 do 12 de xuño de 2017, ifrit <if...@sonche.eu> escribiu: