Hai un tempo comecei a traballar nun gran cambio para o corrector: poder
actualizalo automaticamente a partir do dicionario da RAG.

A miña idea orixinal era completar ese traballo e entón publicar unha
nova versión na que puidésemos afirmar ter o mesmo vocabulario que o
dicionario da RAG.

Pero xa van máis de 2 anos desde a última versión. Así que mellor non
esperar.

hunspell-gl 20.08:
https://gitlab.com/proxecto-trasno/hunspell-gl/-/releases/20.08

Para que os empaquetadores teñades algo que facer, estou pensando que
igual o mellor sería sacar unha versión cada mes (sempre que haxa
cambios relevantes para a maioría dos usuarios).

Un saúdo,
Adrián