De: proxecto@trasno.gal <proxecto@trasno.gal> en nombre de Trilino Fuertes
Cachaldora <fuertescachald...@gmail.com>
Enviado: viernes, 21 de abril de 2023 8:57
Para: Lista de correo de Proxecto Trasno <proxecto@trasno.gal>
Asunto: Re: Proposta

Boas, eu non entendo ten de informática, porén, dispoño de tempo roa facer
tradución.
Quixera que se organizase mellor de que xeito, xente coma nós, podemos
contribuír

Saúdos.
Trilino.

O 22:05, xov., 20 de abr. de 2023, David Rebolo Magariños
<davidre...@hotmail.com<mailto:davidre...@hotmail.com>> escribiu:
Ola,

Estou de acordo co que dis. Creo que hai que listar ás persoas que realmente
están en activo e o novo presidente ten que redirixir todo isto e ver cales son
as prioridades. Hai cousas en Softcatalà que pode facer xente sen moita idea de
informática e outras xa que teriades que selos.

A min gustaríame unha lista das persoas que colaborarían activamente e unha
lista de cousas que hai que facer desde curto a longo prazo. A parte de que
creo que o sistema de correos eu persoalmentr transladaríao a un chat interno
ou a Telegram directamente senón para min é un caos isto.

Quedo á vosa disposición e comentarios,

David