2010/8/1 Miguel Bouzada <mbouz...@gmail.com>:
> Mágoa que subiras a versión deformada :-(

Epa, pois si. Estas cousas pasan ao ler o correo por lotes: Lin unha
recua de correos, quedeime co último, e sen pensalo moito, subín o
vídeo que baixara da crtvg.es...

De todas formas, decateime de que o usuario  "ProxectoTrasno" non
existe no youtube. Se queredes, igual era boa idea rexistralo, por se
hai que subir charlas ou calquera cousa...

Vou mentras subindo un vídeo coa relación de aspecto como ten que ser.

Saúde,

Chaves - http://chav.es