E digo eu! Son necesarios tantos datos privados para inscribirse nun
evento destas características. Se tes confianza dilles que eu non
enviarei o formulario a menos que haxa unha clausula de cumprimento da
LOPD. O que implica dar de alta a base de datos.

O Lun, 06-09-2010 ás 18:32 +0200, Miguel Branco escribiu: