2011/4/27 Gonçalo Cordeiro <gzcorde...@gmail.com>:

> Passa o mesmo no GCompris, que também tem um instalador para o Windows.
> Entendo que é Gettext quem se queixa aí, mas neste caso nom vejo o
> motivo para nom repeitar a cadea de orige: nom se vai compilar a MO.

Quen se queixa é gettex a través do pocompendium. Queres dicir deixar
a secuencia  "\r\n"

A cade orixinal tena:

The installation files must be unpacked and copied to your hard disk
in preparation for the installation. After that, the %PRODUCTNAME
installation will start automatically.\r\n
\r\n

É dicir, esquézome do aviso de pofilter e deixo estar, non é?