Aínda que a interface que se vai a empregar nos «pequeneiros» é a de UNR
(adaptada e compilada para Debian) de fondo está Gnome, e ademáis hai moitos
aplicativos básicos de Gnome na instalación.
Segundo vaiamos necesitando cousas avisaremos.

O que si que é importante... é preciso revisar/actualizar/completar moitas
cousas en Debian. Nunha parte importante pódese empregar o traballo feito en
Ubuntu, co script que publiquei noutro fío, ou co método que consideredes
oportuno.

2011/4/28 Fran Dieguez <lis...@mabishu.com>

> Parabéns a Tegnix.
>
> Eu seguirei con GNOME, porén se veces que algún aplicativo que pertence
> a GNOME non está traducido avisade.
>
> Saúdos
> --
> Fran Dieguez <lis...@mabishu.com>
>
> O Mér, 27-04-2011 ás 20:09 +0200, Miguel Bouzada escribiu:

 /\  Dia da liberdade dos documentos -  Libera os teus documentos
_\/` http://documentfreedom.org/     -  30 de marzo de 2011