El día 12 de abril de 2012 13:47, Xosé <xoseca...@gmail.com> escribió:
> Se buscamos os engadidos para o Firefox (aquí:
> https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/) e buscamos por RAG só aparece o
> corrector de galego de Miguel Solla.
>
> Se buscamos por DRAG é imposíbel: 11 páxinas co verbo inglés.
>
> Por Galician, nada.
>
> Por galego, nada.
>
> Estas dúas últimas buscas son máis estrañas porque na páxina na que está (á
> que cheguei pola ligazón que enviaches), abaixo á esquerda aparecen como
> «tags».

Iso é normal mentres o engadido do buscador non pase a revisión de
Mozilla. Está como "reservado" das buscas.
Quizais Dani nos pode orientar canto tarda e como facer algo ao respecto.

Por suposto tamén axudaría que alguén fixese un comentario aqui

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/users/login?to=/en-US/firefox/addon/drag/reviews/add

O erro que eu teño detectado no buscador é o da imaxe ou icona que se
ten que asociar ao engadido. Algo debín facer mal pero non sei o que.