Hola.
        ¿Hai algunha maneira de poñer varios locales, de forma que cando
non se atope o ficheiro de mensaxes dun idioma se busque o de outro?

        É dicir, eu poño primeiro o galego e despois o castelán, e se non
se atopa o .mo en galego dun programa, que busque o do castelán.

        Outra cousa, habería que comezar a planificar en serio o reparto
de traballo, para que dúas persoas non fagan o mesmo. Eu agora estou
traducindo o apt, e cando remate teño pensado ir a polo dpkg, así que se
non hai ningún inconveniente sigo con esto.

        Lémonos
        email:bert...@yahoo.com               -= Alberto García =-
        http://www.cryogen.com/berto            \--------------/
        Clave pública PGP disponible