On Sat, 7 Aug 1999, Fernando Sanchez wrote:

> Creo que acabéi contestando ó "subject", non a ti O:-)

        Ah %-)

> Debe de ser o tempo, que me trastorna %-))

        Por aquí está chovendo :(

> Xa que estamos no tema, ¿podería alguén ponernos ó día coas variantes do
> galego "estandarizadas"? ¿Qué propón a Academia da Lingua, se é que propón
> algo? :-? Por outro lado, ¿fálase galego tipo reintegracional :m en algures?

        Por aquí polo sur máis que polo norte, créeme. En xeral a xente é
máis galeguista, desde logo. Coruña nunca foi considerado un sitio onde se
defenda moito o galego, en calquera das normativas.

> poucos sitios de Galicia nos que estiven (Lugo e o leste de A Coruña,
> principalmente), o que se fala e escribe é moito máis parecido a iso que ó
> portugués,

        Sí, vamos, aquí tamén.

> que é a min o que me fai pensar que a xente que defende a
> re-fusión con esta lingua non son en absoluto mellor cousa que os que
> defenden a "amalgama estatística" que se propón o normativo/Xunta.

        Bueno, eu aquí non me meto que non teño ganas de polémica (e que
ninguén interprete nada desto X-))))

        Lémonos
        email:bert...@yahoo.com               -= Alberto García =-
        http://www.cryogen.com/berto            \--------------/