"J. Luis Maquieira" wrote:

>  Hay moita xente que pensa que os a-paratos estes só valen para xogar X-)
>  Esperamos non só xogar o Q. tamen o latris os robots pulidores, o escribir
> ficheiros.c e logo cun programa ter ficheiriños.o X-) ...

homeee, a min non me gusta xogar(quitando algo de starcraft e diablo
...), pero dos robots nin flores, dos *.{c,o} só un chisco, ...

>  se tes Autopista en 50 minutos vas :-) ... eu na Arroutada ( fora a menos de
> 1km da miña casa ) viñera a casa andando a durmir algo e asearme :-)

si ... pero tiña pensado non ter que sacar o coche ... :(((

>  Home... non sei o que ti entendes por dor ... se xogando o quake necesitas ir
> o retrete e tes un forte dolor pero o compatibilizas coa partida do quake pois
> quizás só che doa moito moito moito o acaba-la partida X-)

non iba por aí, tampouco quería ser eXXXplícito ... ;))) fóra coñas ...
a cuestión é que non sei se merecerá a pena, porque teño que evadir
varios compromisos(familiares entre outros) :(((

aburinho!!

Manuel A. Fernández Montecelo (CrEqUe) <cre...@cfutura.com>

GzLiNuX- Documentación de GNU/Linux en galego [http://gzlinux.dhs.org]
GLUG- Grupo de Usuari@s Galeg@s de Linux [http://www.glug.es]