creo que Ramon só mandou isto (outra vez) a gzlinux (estou xa algo
raiado con tanta mensaxe cuzada ...), se non é así disculpade.

aburinho!!
Manuel A. Fernández Montecelo (CrEqUe) <cre...@cfutura.com>
--- Begin Message ---
O Sun, 07 May 2000,  escrebeche:

> acepto o castigo aínda que vaia co ILOVEYOU! O:))

Anexo é o que usamos ao traducir o Xis.

Un saudo
        Ramón

*--- FREE VOICEMAIL FOR YOUR HOME PHONE! ---*
With eVoice Now you can keep in touch with clients, vendors, co-workers,
friends and family ANYTIME, ANYWHERE. Sign Up Today for FREE!
http://click.egroups.com/1/3426/6/_/189875/_/957703444/

Proxecto de documentación de GNU/Linux en galego [http://gzlinux.dhs.org]

--- End Message ---

Responderlle a