"Manuel A. Fernandez Montecelo" wrote:

> creo que a necesidade máis primaria e quizais o que promoveu este
> proxecto é obviamente unha lista de correo unificada entre tod@s @s
> participantes. pero vou a plantexar isto doutra maneira a ver que vos
> parece. vai dividido polas partes en que aparece nas páxinas de proba
> (estarán axiña preparadas). e os nomes que lles dea ás listas son
> puramente identificativos.

respóndome a min mesmo para dicir que se estamos todos dacordo no de
xuntar as listas de gpul-traducción e gzlinux, o fagamos canto antes.
non me refiro a discutir todo o tema, simplemente a que opinedes antes
de nada ao da unificación aínda que deixemos para máis tarde o de crear
as listas específicas etc.

xa levo dito desde o primeiro que a unión das listas me parece un tema
fundamental, así que canto antes o fagamos mellor, non?

aburinho!!

Manuel A. Fernández Montecelo (CrEqUe) <cre...@cfutura.com>

GzLiNuX- Documentación de GNU/Linux en galego [http://gzlinux.dhs.org]
GLUG- Grupo de Usuari@s Galeg@s de Linux [http://www.glug.es]