"Francisco X. Vázquez" wrote:

> Ola:
>
>     Quixera saber quen esta suscrito a esta lista, ¿é unha suma do
> gpul-traduccion e gzlinux?. ¿Estan todos os que estaban nesas listas?.

non, está só a xente que se apuntou para debatirmos sobre como son e
serán as cousas.

>     E outra cousiña >:-[ ¿ como é que ainda non se pronunciou ninguen do
> gpul?

poisssss nin idea, Jesus leva un par de días desaparecido, e Tarrío e
manty (e creo que non hai ninguén máis) aínda non falaron :// quizais
sexa porque parece que a lista non quere enviar algunhas mensaxes que
lle chegan, e igual mén pasa de enviarllo a algunha xente.

se tedes algún tipo de problema avisade para tentar solucionalo canto
antes. polo de agora, chegou a mensaxe de presentación de Jesus, as de
presentación de normas e listas de correo que mandei eu, e varias
respostas a estas.

>     ¿Xa se pode usar esta para calquera cousa?

o dito, só para debatir; pero a miña idea é que xuntemos as listas o
antes posible.

> Adeus.
>
> PD: Que ben senta esto de estrear unha nova lista.

;)))

aburinho!!

Manuel A. Fernández Montecelo (CrEqUe) <cre...@cfutura.com>

GzLiNuX- Documentación de GNU/Linux en galego [http://gzlinux.dhs.org]