At 00:09 16/11/00 +0100, you wrote:
> [...]
 canto
>marquen abera que empezar a traducir, e a=ED si que non nos han facer o
>traballo de pasalo =F3 galego, as=ED que habera que traducir arreo, en fin,=
 se
>algu=E9n quere colaborar ahora na marcaci=F3n ou logo na traducci=F3n =F3=
 galego que
>mo faga saber.
>
>De que molar=EDa traducir staroffice agora que =E9 libre e parte de gnome,
>mellor non digo nada, xa que s=F3 de pensar como se nos van a escarallar as
>porcentaxes de traducci=F3n no gnome... case que da a risa ;-)

 Imos ver:

1.-En canto o de mailman, eu ofrezome para axudar no traballo de traducci=F3=
cando faga falla. Agora estou metido na traducci=F3n de un programa para
Windows para G21 e  do kcmcrypto.

2.- en canto =F3 de StarOffice xa se ten falado bastante en G21 e polo de
agora desbotouse a idea dadoa magnitude de ese traballo pero non se
desbotou definitivamente. Si alg=FAn d=EDa nos ponhemos con elo, penso que
ser=EDa un caso claro de colaboraci=F3n entre trasno e G21 ( etodos os dem=
=E1is
que se queiran sumar tam=E9n) :-)
Un sa=FAdo.
Anxo.