Venho de ver o correo e vexo que non espertou moito interese a proposta de
colaboraci=F3n con xornal.com (ou xornal.es) . A=EDnda que este xornal est=
=E1
feito maioritariamente en castel=E1n, o seu xefe non =E9 precisamente contra=
rio
o uso e espallamento do galego, m=E1is ben o contrario e d=E1devos de conta =
que
=E9 o director de edici=F3ns do grupo Zeta. Este grupo publica varias revist=
as
inform=E1ticas. Non sei si se poder=EDa sacar incluso proveito econ=F3mico d=
ah=ED. Penso que =E9sta =E9 unha xente que est=E1 aberta a colaboraci=F3ns.=
 A ver
decide algo. Eu, pola minha banda pensei en facer artigos para publicar en
xornal tal como =E9l xa me propuxo encol do galego, inform=E1tica, etc. Esta=
 =E9
unha cousa  que poder=EDa facer calquera de nos ou unhas veces uns e outras
outros. Temas para escribir, coido que non han faltar.

Anxo.

http://trasno.gpul.org/info.php
http://www.ciberirmandade.org

Traslation (galego-english):