On Thursday, June 13, 2002, at 04:23 PM, Ramon Flores d'as Seixas wrote:

Ola a todos:

        Escreve-vos para vos facer unha pergunta. No site da Universidade
de Santiago ha unhas páxinas adicadas ao proxecto Pingüin, espero que sexa accesíbel desde fora. Fun todo ilusionado a ve-las e atopo-me con que están
adicadas a cursos de MS-Office.

        http://www.rai.usc.es/OMeuCampUSC/formacion/

Son eu moi sensíbel ou o asunto este é noxento?

Eu diria que cheira bastante. Ainda máis, a páxina parece máis ben a dun xardin de infáncia con tanta cor viva, hehe, querendo quizá enganar a algun incauto ;-)

        Saudiños mackeiros

Un saudo
        Ramom

                     Xoán Pedracova Varela
GNU/Linux, MacOSX & BSD/DarwinOS enthusiast
                          Antenna Lab
              E.T.S.E. de Telecomunicación
                     Universidade de Vigo
                 As Lagoas - Marcosende