> xente cambiou moito a miña forma de pensar.
>
> ¿Debemos publicitar o noso traballo? De ser a resposta sí,
> ¿Como?

unha posibilidade: falar con profesores de informática de institutos.
Intentar que algún  introduza linux nas súas aulas, e de paso que publicite
o proxecto de traducir programas o galego, no que poderían cooperar alumnos,
e outros profesores (ingles, galego,...). Se se convence a algún, poderíase
buscar voluntarios para dar apoio, ou incluso organizar xornadas de
preparación para eles.

outra posibilidade: organizar festas de traducción, poñer algún día (1, 2, 3
.... o ano), seleccionar programas e organizar a súa traducción. Oín contar
que en Debian fan algo así, de vez en cando, para correxir erros.

nos dous casos a idea sería aumentar a base de xente que colabora nas
traduccións.

Quizas fose interesante que algunha xente se especializase en pensar e
organizar actividades de promoción. ¿un gabinete de marketing?.

Ciao