Pois resulta que como dicia hai 25 paquetes .deb, a cuestión é que cando quixen instalar o openoffice.org-core01 da erro de dependencia e dí que falta a openoffice.org-core02 e cando intento instalar openoffice.org-core02 dí que falta openoffice.org-core01
polo que no meu sistema non se pode instalar.
Antes dabamme erro de compativilidade coa versión instalada polo que me dispuxen a desinstalar todo o openofice cousa que ainda me custou algo debido a que debe haber algunha orde (o caso é que ao final conseguino desinstalar). Agora non sei como continuar. Desde logo se isto é facilitar o uso do openoffice en galego... Penso que unha solución sería poder dicirlle ao synaptic que o cartafol x ten os .deb e así cando busque o que falta que o poida atopar.
Como se fai iso? podese facer?
Saudos