On 8/23/06, Jacobo Tarrio <jtar...@trasno.net> wrote:
El miércoles, 23 de agosto de 2006 a las 14:04:06 +0200, Leandro Regueiro
escribía:

> Jacobo, ¿os nomes de cidades, paises, codificacións que hai no ficheiro
> .po do firefox están comprobados dalgún xeito ademais dese de dicir que a
> ti che parecen os correctos?

 Creo que no principio púxenos baseándome nunha lista que fixera o SNL da
UVigo (creo lembrar) e que despois completei os nomes segundo me parecía que
eran e guiándome polo portugués.

Haise que poñer a facer unha lista completa e corrixida de tódalas
traducións deste tipo de cousas. Por agora podedes ir aportando
catálogos .po, páxinas con listas de paises, moedas, linguas, rexións,
codificacións, zonas horarias, etc. para ir xuntando. Despois xa
veremos que traducións lle damos.