Ola,
a min chégame bastante spam, do que boa parte mo detecta o Gmail,
ainda que o certo é que non sei moi ben de onde ven.

Que eu saiba ninguén anda co Lyx, e eu tampoco teño pensado traducilo.

On 9/6/06, Xabier Villar <xabier.vil...@gmail.com> wrote:

2006/9/6, Daniel Muñiz Fontoira <dmun...@gmail.com>:

> Con respecto ao spam a min hai semas que non me entra, uso thunderbird e
indiquei a aqueles que chegaron que eran correo lixo e a verdade é que hai
tempo que non recibo nada de nada.
> [...]
>
> portugués, asi que gostaria saber se há alguén traducindo-o, xa que en
caso
> contrário poria-me eu con el.
>
> Non sei de ninguén. En kde hai un programa, o kile, que tamén tenta ser
unha
> interface para latex. Dese si temos versión traducida por completo, mas
pouco
> probada.
> Cun pouco de sorte, até pode haber algunha mensaxe comun a ambos os dous
>
> programas.
>

> Por outra banda nos últimos dias estou a receber spam a través desta

A min tamén mo detecta bastante ben o filtro de Gmail, pero ademais notei un
descenso no número de mensaxes de spam os últimos días. A ver se lle dan coa
solución :)

--

Xabier Villar