From: Mariano Grueiro <grue...@gmail.com>
Subject: Re: [Galician] Entrada no grupo de traduccion
To: Adrian Souto Moure <xout...@gmail.com>

ola Adrian

Benvido. A situacion actual e que estamos agardando que alguen se poña coma coordinador ou ben integrarnos nun grupo de traducción. E despois diso, o demais (porque unha vez feito isto, hay que retomar o tema dos permisos a fundacion Mozilla e demais cousas, que son as que ti apuntas e outras...)

grazas a ti por prestar axuda

Mariano