Ola:

Quería comentar una dubida e que seguro que ten solución.
Teños dous ficheiros, un parcialmente traducido e outro sen traducir
(incluidos).
O caso é que quería aproveitar o xa traducido no ficheiro 1 para facer a
tradución do 2.
A cuestión é, ¿hai forma de que facer o paso automatico da versión 1 á duas?
Explicome millor, teño que comezar sempre de cero no ficheiro 2? ou podo
pasar ao ficheiro 2 as cadeas xa traducidas?
Penso que ten que haber algunha forma de aproveitar o traballo xa feito non?

Saudos e grazas.

pd. A isto eu chamolle facer uso dun ficheiro historico. ainda que non
sei se é correcto.

--
Remitente:
Daniel Muñiz Fontoira