Vaia, confundinme no enderezo de trasno.
---------- Forwarded message ----------
From: mvillarino <mvillar...@gmail.com>
Date: 2008/8/1
Subject: Erro nunha nova
To: g...@mancomun.org, proxe...@trasno.es

Acabo de ler unha nova na portada en mancomun acerca de que se
engadiron uns ficheiros ao corpus de mancomun.

Nesa nova hai un erro, a saber: Eu, mvillarino, NON son o coordinador
da tradución de KDE, o coordinador é Xabier G. Feal. Eu só exerzo as
funcións, por pedido deste, debido a que está algo escaso de tempo, e
posibelmente tamén algo canso (opinión propria non confirmada co
interesado). Esta delegación, polo que a min ser refire, ten caracter
temporario, sendo a data de remate aquela na que o interesado
notifique que desexa recuperar a actividade.
Non obstante, esta delegación entendo que non só conleva as
autoridades, senón as responsabilidades asociadas ás funcións do
posto. I.e. que se algo está mal feito debe entenderse que obro por
min e perante min.

Iso si, síntome alagado.

Responderlle a