> Haber hai, pero falo por outros widgets que non existen en qt e pode
> que existan noutros choios.

Por haber, pode haber as de dios polo mundo adiante, mesmo
"macrowidgets", pero ten en conta que nesa listaxe non están todos os
que son, pero son os que están (en kdelibs, non en qt, non confundamos
os termos).

Xa postos, é un documento aberto: sigo agardando suxestións para os
widgets que nel aparecen citados.

En outra orden de cousas: a equipa de documentalistas aceitará
melloras (en inglés) dese documento.

Responderlle a