> Estiven pensando que como me parece previsible que haxa poucas presentacións
> rexistradas (cubrín eu onte esa da que falei e asignaronlle ID:5) e pola xente
> que hai rexistrada de momento (ie. hai algún estudante de culleredo) que igual
> non era mala idea rexistrar tamén un obradoiro de tradución de software (e de
> paso xa que Marce vai, poñelo de co-autor do asunto, :) ).

Se non queda outra, vale. Pero non pode ser o venres á tarde, aínda
que teño pendendes uns días de vacacións non teño garantido poder
coller ese día.
Advírtoche que á parte de borde son un tocapelotas, polo que de ser
admitida xa podes ir preparándote, son __moi__ esixente cos resultados
que agardo do meu traballo...

> Se non me engano hoxe é o último día, así que á noite cando veña do choio
> rexístroo (q fai falta reclutar xente prá secta, LOL).

Ao parecer ampliouse o prazo de presentación de propostas unha semana.

Responderlle a