> Habemus presentación na akademy... e taller de localización (xa sabes Marce,
> vai pensando con que entreter á xente, ;) )... e si, puiden escoller un título
> menos rimbombante pra expo... pero non é o meu estilo, LOL.
>
> PD: mira ti que me fai ver a presentación do de Dygra!.

Está interesante. Xa fixen plans para estar acó toda a finde. Tamén me
apuntei ó da queimada (non é do meu estilo pero alí ha haber xente
para falar). Se tedes tempo podemos falar sobre o tema da asociación.
Ademais ha vir algunha da xente nova que igual se apunta a Trasno ou
xa está dentro.

Por certo, apunteime a tódalas ceas, o da queimada e iso, que seica
son de balde.