O Monday 24 November 2008 12:56:54 Leandro Regueiro escribiu:

> Eu vexo que primeiro hai que definir ben que é o que queremos, igual
> que co tema do glosario.

si, hai q definir ben as ideas. Amais de alfresco hai outras opcións. Dos
detalles técnicos eu non podo opinar. Só dicir que das que vin alfresco
parecía a máis completa. especialmente xq se poden crear grupos de traballo,
poñamos KDE, Gnome, Suse and so on.

Inda non sei moi ben que cousas permite o moodle (inda que o están a poñer na
facultade virtual da UDC e debería sabelo :) ). Hai que valorar se val.

Responderlle a