A verdade e que é bastante molesto, e sinto que vos cheguen as mensaxes,
espero que Suso cambie a configuración para este asunto.

Polo momento vou a deter o envío de actualizacións así tamén me dou
unhas vacacións de tradución.

Saúdos
El 05/02/09 18:27, Adrián Chaves Fernández escribiu:

Responderlle a