> aprender nun ambiente aberto. Estas non-conferencias/desconferencias
> informais reúnen á xente con diversos backgrounds, dende o tecnolóxico,
> usabilidade, deseño e negocios, onde a información e experiencia é
> compartida. A participación é altamente alentada, por parte dos que
> asisten!

[...]reúnen xente con diversos [currículos|coñecementos|intereses]+, desde o
[...]negocios nun acto onde se comparte información e experiencia. Os proprios
asistentes alentas a participación!

Máis ou menos, se quitamos anglicismos e frases pasivas e poñemos expreso un
suxeito (para aclarar que é o que comparte). ;-) Estou ocioso, xa o sei

Responderlle a