Despois das miñas dubidas que lancei ó ar sobre o futuro das nosas relacións
coas institucións, está a xurdir unha proposta dunha xuntanza de
aproximación dos axentes do SwL na XGN na tardiña do sábado (nun principio)

É o noso desexo que participe todo movemento, grupo, proxecto etc... para
tratar de sentar unha base de colaboración o máis representativa posible,
polo que vos agradecemos que fagades chegar a proposta a todolos axentes cos
que teñades contactos.

P.D.
Eu non teño "liña aberta" con toolos axentes, así que agradezco
especialmente que o fagades chegar a quen ó consideredes, teño en mente as
Ciberirmandades...

MB

--
"Por favor, non me envíe documentos con extensións .doc, .docx, .xls, .xlsx,
.ppt, .pptx

Responderlle a