> Eu, mentres sexa a partires do 26, no problemo.

Eu prefiro que non sexa en agosto. Non estaría de máis ir concretando
un pouco máis o tema: Miguel vai de presi.

Si, teremos que crear unha conta pero en que entidade?

Haberá tamén xente que non poida/queira ir á asemblea fundacional e
queira ser socio: pagan eles despois unha taxa ou como facemos? Se
sabemos que imos ser máis de vinte cunha taxa de 5€ vale para cubrir
ese gasto.