O Mércores, 22 de Xullo de 2009 15:14:40 Miguel Branco escribiu:
> estou pensando en traballar directamente en /stable ata ese día e logo
> portar os cambio á /trunk. Algún problema con isto, marce?

Se traballas co Lokalize, xa cho fai automaticamente, tendo a precaución de
indicar:
- Como cartafol das traducións: branches/stable/l10n-kde4/gl
- Como cartafol dos modelos: branches/stable/l10n-kde4/templates
=> Como cartafol da galla (ou como o deixase Méixome): trunk/l10n-kde4/gl
- Como glosario: o que sexa (trunk/l10n-
kde4/gl/glosario_adaptado_lokalize_09.tbx