2009/9/30 Leandro Regueiro <leandro.regue...@gmail.com>:

> +1

 +1 a todo o anterior

Non vexo a ninguén promover unha data (non debera Miguel Branco
pilotar este momento?...)
Se como máis tardar sabemos a proposta de candidaturas o día 10 de
outubro, mellor.
Xa por acaso propoño eu o 17 de novembro como data da Asemblea constituínte.
Se é necesario buscar un local, avisade que podo facer xestións para o
caso, sempre que sexa en Santiago (ou en Pontevedra). Esixo que nos
paguemos o xantar.

E o día 1 de novembro (defuntos :-) como data de arranque dos
traballos da Asociación.