> O Luns 19 Outubro 2009 12:27:09 Fran Diéguez escribiu:

> vai anexo o svg. Dalle miles de grazas a Denís!

Admito que de primeira vista só notei a diferencia nas letras do nome do
proxecto (que non me parece que estivesen mal antes, pero tampouco teño queixa
agora). Iso si, reparando no logo per se admito que (ao meu ver) gañou moita
forza. Por min que se colgue cando se queira. O de Jacobo gardémolo apra a
historia de Trasno (senón, o artigo na Galipedia non estaría completo).