> mataivos, pero poñedeos de acordo e deixadea, revisadiña, conforme as
> últimas normas e termonoloixía falada, e invitovos a un cafe a cada un :)

M*rd*, isto pásame por coller o primeiro resultado do Google ante «PhpMyAdmin
gl»:
https://aphrodite.kinkhorst.nl/wsvn/debian/phpmyadmin/trunk/debian/po/gl.po

Bueno, alégrame saber que xa a tes ti :)

Pensei en traducila porque atopei algunha tradución que non me gustou nadiña
na versión que nos pasaron en clase ("nengún" é o que máis me chamou a
atención). Iso si, a de clase queo que é a versión 3.0.[...], e vexo que vai

[Descargargo o PhpMyAdmin para ver o ChangeLog, a ver se ten data]

O.O Xuraría que en clase temos a 3.0.2.0, e no changelog a marca como "not
released" (entre dúas de finais do 2008).

Bueno, o malo é que en clase instalamos a versión coma parte do XAMPP e non
creo que poidamos actualizala :S

Así que... como seguro que xa acabaches cos "nengún" creo que non teño nada
novo que aportar. Un saúdo! :)