> Paréceme que non se pode desprezar esta posibilidade. Supoño que eu non tería
> demasiados problemas para asistir, pero facemos falta máis :) .
> Sabes para cantos créditos queres/n pedir?.
>
> Fran, ocórreseche algún esquema de xornada ou evento que poidamos rippear pra
> isto? Non andamos moi sobrados de tempo se é para presentar Venres.

Hai outro prazo en marzo/abril pero ese crédito sería para o curso que
ven, e non para este. Dese xeito probablemente asista menos xente.
Estiveno falando ca xente que mo propuxera e ao final decidimos non
pedilo agora, despois de discutir o que comentara Fran de que era
moito traballo e facia falta bastante xente para tutelar aos
asistentes...

Responderlle a