2010/3/4 damufo <dam...@gmail.com>

> Antón:

> password: clave? contrasinal?
>
> clave
>
> http://www.digalego.com/diccionario/html/index.php?op=ver&id=15459&opcion=entrada
>
> contrasinal
>
> http://www.digalego.com/diccionario/html/index.php?op=ver&id=17588&opcion=entrada
>

> E outra máis, referida a fonte (tipo de letra):
> bold: Negra??? ou grosa. O de negra non o teño nada claro, é penso que é
> algo que ven de cando os terminais eran en branco e negro.

Ven do termo que empregan os tipografo,s desdes moito antes de que existira
un monitor ou TV, para referirse as letras do mesmo tipo de maior largura no
trazo

http://www.astraph.com/udl/biblioteca/antologias/intoduccion_tipografia.pdf
http://www.ub.edu/bid/08sousa.htm
http://www.unostiposduros.com/?p=2236

É dicir, eu penso que hai que pensar en que fai dita acción, por en negro?
> ou por a legra máis grosa?

O concepto en tipografía é máis "espeso" ou de "maior peso" -concepto ma
mancha gáfica (ou negro) máis pesado visualmente-