Para min proba de que non é cousa de Trasno é que, son moi poucos os
correos, dos que me chegan como admin da lista, e que son spam, que vaian
ao spam de google :)

2012/7/9 José Manuel Castroagudín Silva <chavescesu...@gmail.com>

> A min nunca tal me pasou. Eu téñolle unha "etiqueta" aos correos que veñen
> de trasno. Imaxino que só con ese detalle, xa evito que ao gmail lle dea
> por clasificalo como spam. Supoño.

O da etiqueta é unha boa idea, mais sen ela tampoco debería dar problemas.

Só se me ocorre unha posibilidade, que creo que é remota, que nalgún
momento marcaras (por despiste) algún correo de trasno como spam e que
agora estea filtrado na túa conta.

> El 09/07/2012 18:28, "Enrique Estévez Fernández" <e...@keko.me> escribió:
>
> Ola.

Membro de «The Document Foundation Projects» http://gl.libreoffice.org
Membro do «Grupo de Amigos GNU/Linux de Pontevedra (GALPon)»
http://galpon.org
Membro de «Proxecto Trasno» http://trasno.net
Co-coordinador do proxecto «GALPon MiniNo» http://minino.galpon.org