2013/10/9 Adrián Chaves Fernández <adriyeticha...@gmail.com>:
> O Mércores, 9 de Outubro de 2013 00:42:12 Antón Méixome escribiu:

Cando eu  a cubrín non vin nin un só dato que me permitise identificar
o autor, e mandeilles unha "protesta" no propio formulario. Hoxe vexo
que modificaron a mesma cabeceira e xa un sabe a que aterse.

«no marco da tese "As TIC e a normalización lingüística na sociedade
galega actual. Unha aproximación á súa realidade educativa", que está
a desenvolver Luz Varela Armas (http://ir.gl/9601e8) no Departamento
de Galego-Portugués, Francés e Lingüística da Universidade da Coruña.»