Ola.

As listas de correo de mozdev desapareceron hai tempo.

Eu non sei que pasou, pero xa o comuniquei en Trasno fai tempo.

Tamen comentei se alguen queria coller a coordinacion dalgun proxecto de
Mozilla. Eu so non podo con todos os aplicativos. Agora estou centrado con
Firefox OS e recuperando Firefox desktop. O resto teñoo na cola de tarefas,
esperando que alguen os queira levar ou se teño tempo libre e gañas.

Saudos.