On Fri, 12/30/16, Martin Alfke <tux...@gmail.com> wrote:

 Subject: Re: [Puppet Users] Run command on one server when a file updates on
another
 To: puppet-users@googlegroups.com
 Date: Friday, December 30, 2016, 1:36 PM

 > On 20 Dec 2016, at 17:35, Larry Jacobson <larja...@gmail.com>
 wrote:

 > I want to update a service on a server (server B) when
 a file changes on a different server (serverA).  I am
 using stored configs with puppetdb.
 > When I do something like the code below I get the
 following error message

 > Error 400 on SERVER: Invalid relationship:
 File[/etc/test.txt] { notify => Exec[command_on
 different_server] }, because Exec[command_on
 different_server] is exported but not collected

 > Am I on the right track?  I can't seem to figure
 it out how to do this.

 You are on the right track.
 Maybe the following will work:

 class server_a::configfile {
   file { ‘/etc/text.txt’:
     ensure => file,

 class server_a::command {
   @@exec { ‘run command’:
     tag => ‘command’,
     …

 class server_a {
   contain server_a::configfile
   contain server_a::command

   Class[‘server_a::configfile’] ~>
 Class[‘server_a::command’]
 }

 class server_b {
   Exec <<| tag == ‘command’ |>>
 }

 The ~> notify/subscribe chaining on the class will
 propagate the notify/subscribe to the resources inside the
 class.

 > class serverA {
 >
 >     file { "/etc/test.txt":

    mode => 644,

    source =>
 "puppet:///modules/nagios/test.txt",

    notify => Exec["command_on
 different_server"],

 >      }
 >
 >     @@exec {
 "command_on_different_server":
 >          command =>
 "/usr/bin/command_whaterver",
 >          tag =>
 "tag_command",
 >      }
 > }
 > =====================
 >
 > class serverB {
 >
 >          Exec <<| tag ==
 "tag_command" |>> {}

 > }

 https://groups.google.com/d/optout.

inrautatit in toamna anului 1918 cand ustro-Ungaria  practic  se prabusise. Se
vehicula teza anexarii de catre absburgi  ca o ultima solutie de salvare  a
Bucovinei la Galitia  in timp ce craina ridica pretentii de stapanire asupra
provinciei romanesti si ameninta cu terventia armata. Din initiativa lui Sextil
Puscariu si lancu Flondor  s-a jnvoca't  in aceste conditii  la 14 27 octombrie
1918  o Adunare a sprezentantilor populatiei romanesti din provincie. Aceasta a
decis unirea ucovinei cu teritoriile locuite de romani  din Austro-Ungaria
acum  practic rabusita. S-a ales un Comitet Executiv si un Consiliu National.
Lider politic a ist ales lancu Flondor. Populatia romaneasca si-a manifestat
astfel  libera de rice ingerinta  vointa de a se uni cu tara. Interventia
trupelor ucrainene l-a eterminat insa pe Flondor sa ceara sprijinul armatei
romane.