On 07. 07. 20 8:59, Tomas Hrnciar wrote:
Ahoj,

o 10:00 mám stretnutie kvôli diplomovke, takže tu budem až poobede.

Pingni mě, až tu budeš prosím, dáme bluejeans call.

V sobotu som otvoril PR pre ten update 3.9.0b4, ale keď som to skúšal zbuildiť padalo mi to na tracebacku.
https://src.fedoraproject.org/rpms/python3.9/pull-request/15https://src.fedoraproject.org/rpms/python3.9/pull-request/15

Taktiež som mal problém v sobotu s pochopením toho guidu.
https://hackmd.io/9f64YNIZTCy0ZzKb5wKtqQ?view#Tracking-patches
Nefungovalo mi:|

|[cpython (fedora-3.8)]$ git fetch fedora-python|

Pred chvíľou som si uvedomil, že fedora-python je názov remote a keď som si to lokálne nastavil takto:
$ git remote -v
fedora-python g...@github.com:fedora-python/cpython.git (fetch)
fedora-python g...@github.com:fedora-python/cpython.git (push)
origin g...@github.com:python/cpython.git (fetch)
origin g...@github.com:python/cpython.git (push)

Přesně tak, doplnil jsem to do návodu.

Tak už mi to funguje a spravil som rebase. Jediný problém bol s týmto patchom 00189-use-rpm-wheels.patch, upravil som ho a testujem to znova v COPR (https://copr.fedorainfracloud.org/coprs/thrnciar/python3.9.0-b4/build/1519293/).

Většinu toho patche jsi smazal ale, takže to není úplně dobrá oprava.

--
Miro Hrončok