[EMAIL PROTECTED] napsal(a):
> A co poradis mne, kteremu chodi az moc mailu, takze chci odfiltrovat ty, co
> me nezajimaji, aby me nezdrzovaly? Mam malo casu a maily ctu obvykle pres
> gprs na mobilnim zarizeni, takze me kazda blbost skutecne obtezuje, stoji me
> cca 2 minuty, 15 zbytecnych mailu o ktere nemam zajem me bude stat pul hodiny
> a to si radsi tuto konferenci odhlasim. I tak mi vadi, ze se tu obcas
> objevuji ptakoviny, ktere sem nepatri, jen proto, ze nekdo  - kdo nevi co s
> casem - si chce pokecat. Maly provoz, kdy se resi jen skutecne problemy,
> [...]
- není zde velký provoz, a kdyby byl, bylo by to super
- technické řešení mobilního programového vybavení neznám, ani případné
možnosti Mailmana
- fórum si disabluj a zapínej, jen když něco budeš chtít nebo budeš na compu
- ta rozdvojenost fakt většině lidé vadí
- mě osobně občas nevadí si jen tak pokecat nebo zanadávat, sorry
- 1 mail týdně nesvědčí o "přísné odbornosti" fora, spíš o jeho "mrtvosti"

--
geon
Pavel Kosina