On Nov 16, 2007 2:02 PM, Tomy novella  wrote:
> oka thx za ojasnenie celej veci :)
> este mi neda spat, ze co robi sock.listen(argument) ? naco je ten
> argument? listen je asi na cakanie na spojenie s klientom, ale naco
> ten argument? :) v dokumentacii som to velmi nepochopil :(

Parametr backlog pochází z knihovny jazyka C, mrkneme se tedy tam
$ man listen
praví, že

>   The  backlog  parameter defines the maximum length the queue of pending
> connections may grow to.  If a  connection  request  arrives  with  the
> queue  full the client may receive an error with an indication of
> ECONNREFUSED or, if the underlying protocol  supports  retransmission,  the
> request may be ignored so that retries succeed.

Volně přeloženo: "Příchozí spojení se řadí do fronty a fronta může mít
velikost maximálně _backlog_ čekajících spojení. Když dojde další
požadavek na spojení a fronta už je plná, klient se nepřipojí..."

Přečti si kdyžtak něco o TCP/IP na úrovni socketů a programování v C a
dojdeš osvícení.

--Věroš