Ahoj Kubo:),
Jsem ti několikrát psal na icq, ale si stále offline:(.

K Tkinteru : už včera jsem narazil na wxPython a začal ho studovat, dneska jsem
plný optimismu začal psát, chvíli jsem měl depku z dokumentace ale pak jsem
přišel na jejich systém a už to šlo:). Navíc wxPython funguje na podobných
principech s kterými pracuju v práci, takže jsem se docela rychle vžil,
narozdíl od chaotického Tkinteru.

Každopádně by mne zajímalo, co používáte za editor k psaní Pythonu?
Já zkoušel rozchodit PyDev pod Eclipsnou, leč bez úspěchu. Tak jsem začal psát
v PsPadu, který bohužel někdydělá problém se spacingem, tak použvíám Editru,
jenž byla součástí wxPython dokumentačního balíku.