Zdravím všechny  :-) ,

metodu Ajax jsem nasadil na Cherrypy server a neuspěl jsem příliš.

V podstatě jde jen o to, dostat okamžitě po změně dat na serveru (běžícím pod Cherrypy, což asi není podstatné)
změněná data na klientskou stránku.

Můj dotaz:

Jaký kód přidat do generované stránky, aby si tato neustále (bez refreše a jiného zásahu) vyžadovala obnovu dat. Na straně serveru pak mám brzdu, která hlídá každou změnu dat. Není-li změna, nic neodešle.
Je-li změna, uvolní brzdu a data odešle.

Dík za pomoc
begin:vcard
fn;quoted-printable:Vladislav Lud=C3=ADk
n;quoted-printable:Lud=C3=ADk;Vladislav
org;quoted-printable:Vladislav Lud=C3=ADk
adr;quoted-printable;quoted-printable;dom:;;Tylovice 2027;Ro=C5=BEnov pod Radho=C5=A1t=C4=9Bm;Zl=C3=ADnsk=C3=BD;756 61
email;internet:[EMAIL PROTECTED]
title;quoted-printable:Vlastn=C3=ADk
tel;work:+420 572 151 300
tel;fax:+420 571 652 411