To by imho melo jit.
Pro kazdej novej soubor otevrit nove okno.
Rychlost stahovani bych asi spise reguloval mimo aplikaci.
Napr. Po kliku na stazeni souboru vytvorit nove pripojeni na ftp server.
S parametrem rychlosti(parameter samozrejme predavat interne ne z web aplikace,
napr. Podle profilu uzivatele). Nu a pak uz jen mit vlastni ftp server, ktery
takovy parameter dokaze vzit v potaz.
Podobny FTP server by urcite sel napsat taktez v python. :)